Pages

Wednesday, February 15, 2012

Wordless Wednesday....Glorias' Tail







41 comments:

  1. Oh Fred are you going to take a bite out of Gloria's tail? Was it too tempting waving like that :-) woofs & licks from Magic

    ReplyDelete
  2. I think Gloria is saying to Fred...Back away from me or I will slap you with my tail!! BOL!!

    ~Higgins

    ReplyDelete
  3. Oh dear! Not a bite to the tail!

    ReplyDelete
  4. Hee hee. I want to see what happened next!

    ReplyDelete
  5. Oh my its kind of like a tug game, that might hurt a bit

    urban hounds

    ReplyDelete
  6. Awe she is a wagger. I suspected that about her. :)

    ReplyDelete
  7. Funny. Someone apparently thinks that tail looks yummy :)

    ReplyDelete
  8. That's funny. Does that happen often?

    ReplyDelete
  9. Does he knows dat ain't a stick?

    Puddles

    ReplyDelete
  10. Hey Freddie,

    Wot you doin' buddy? Are you trying to slow her down so she doesn't get in for Dinner first? Tee Hee

    Have fun guys

    Your pal Snoopy :)

    ReplyDelete
  11. Angry Bassett in 5, 4, 3, 2, 1.... !

    Cute pics. Thank for stopping by. :)

    ReplyDelete
  12. Hey, it's Jet here.

    Great pics. Hope you don't mind, however, Mom's new to this hop. We use wordpress and couldn't inport the badge stuff. So we sort of followed the directions and linked to your post so people can see the list... Hope you don't mind. We'll get better at this hop stuff.

    ReplyDelete
  13. There's nothing like a decent game of chase the tail :-)

    Deccy's Other Mum

    ReplyDelete
  14. Seriously flexible tail she has!
    Dachshund Nola

    ReplyDelete
  15. Task accomplished! Good job Fred. BOL!!

    ReplyDelete
  16. It was like watching a shark attack, only much floppier!

    ReplyDelete
  17. haha he finally got it!!! tell him not to bite hard ha Great set of pictures!!
    Check my pit Motley out if you get a chance http://thepitbullpalace.blogspot.com/

    ReplyDelete
  18. Hi Freddie' good skills there. I have to try that with my sister.

    ReplyDelete
  19. yipes...thats gonna leave a mark!

    ReplyDelete
  20. Gloria, won't that boy show you no respect? *sigh*

    ReplyDelete
  21. I think it might be an example of doggy tailgating...

    ReplyDelete
  22. Poor Gloria, she doesn't even know what is lurking behind her. Sniffs, The HoundDogs

    ReplyDelete
  23. Hi Y'all,

    Just hopped by to catch up on your happenings and say hello!

    Y'all come by now,
    Hawk aka BrownDog

    ReplyDelete
  24. Run, Gloria, Run! Dang that Freddie Spaghetti!

    ReplyDelete
  25. Get it, Fred! Just remember to play nice.

    Your pal, Pip

    ReplyDelete
  26. Oh goodness... love the photos!

    ReplyDelete
  27. It looks as if Freddie "got" Gloria's tail!!!! Great photos!

    ReplyDelete
  28. Good catch Freddie. Now the trick is holding on to it.

    ReplyDelete
  29. Hahaha! You're hilarious, Fred! I hope Gloria wasn't too upset with you. Poor unsuspecting Gloria.

    ReplyDelete
  30. That was too cute!

    Nina, Myshka, Sasha, Betsy, Lucy, Phoebe and Lily

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...